日本 | Japan
Skip navigation links

 
   正社員共通概要

雇用形態 正社員
勤務時間 9:30~18:00、休憩1時間
※業務に応じて残業あり
待遇 当社規定により優遇
昇給・賞与 昇給/年1回
賞与/年2回
諸手当 交通費全額支給、時間外手当、退職金制度
福利厚生 各種社会保険完備(健康・雇用・労災・厚生年金)
社員割引制度
休日・休暇 ・週休2日、祝日
・夏季休暇、年末年始休暇、有給休暇
勤務地 ガーミンジャパン株式会社(ふじみ野オフィス)
埼玉県富士見市ふじみ野東1-7-6 東武東上線 ふじみ野駅東口から徒歩4分

ガーミンジャパン(みなとみらいオフィス)
神奈川県横浜市中区桜木町一丁目1番7号ヒューリックみなとみらい12階

ガーミンジャパン(大阪オフィス)
大阪府大阪市淀川区西中島2-14-6新大阪第2ドイビル7階
応募・選考について 選考プロセス
【STEP 1】書類選考

【STEP 2】一次面接

【STEP 3】最終役員面接

【STEP 4】採用通知
応募方法 履歴書、職務経歴書を[email protected]にお送り下さい。書類選考後ご連絡します。
お問い合わせ [email protected](お電話でのご質問は承っておりません)

 
   セールススタッフ

業務内容 ・小売店(家電量販店・時計専門店・スポーツ専門店等)に対する、弊社取扱い商品の企画提案営業をお任せします。
・国内既存顧客ならびに新規顧客に対する自社製品の営業活動
・売上予算管理
・販売戦略を管理する上長への支援及びレポート
勤務地 ガーミンジャパン(みなとみらいオフィス)
募集人数 横浜オフィス:若干名
経験・スキル ■ 営業の経験3年以上
■ 家電量販店本部、時計専門店本部への営業経験のある方歓迎
■ 協調性、コミュニケーション能力、適応力の高い方
■ PCスキル(Excel、Word)業務使用レベル
■ ガーミン製品が好きな方大歓迎

 
   経理スタッフ

業務内容 ・ サプライヤへの支払業務、立替経費の精算
・ 月次、年次決算業務補佐
・ 税務関連業務補佐
・ 海外本社へのレポーティング
・ 日々の経理業務
勤務地 ガーミンジャパン(ふじみ野オフィス)
募集人数 若干名
経験・スキル ■ 基本的な会計知識がある方(日商簿記2級以上あれば尚可)
■ 経理実務経験3年以上
■ PCスキル(Excel、Word、PowerPoint)
■ 性格が前向きで明るい方。チームワークで働くのが好きな方

 
   サービスサポートスタッフ

業務内容 普段からランニングやスポーツサイクルなどのアクティビティに取り組んでいるその知識と情熱を、今後の商品開発支援やお客様への商品サポートへ活かすことができる方々をお待ちしております。 商品の開発支援やお客様からへの使用方法のご案内、不具合の原因等を対応して頂く仕事です。
募集人数 若干名
経験・スキル ■ 社会人経験3年以上ある方 ※必須
■ 普段からランニング・スポーツサイクルなどのアクティビティに取り組んでいる方  ※必須
■ 英語でのコミュニケーションが可能な方(TOEIC 600点以上) ※必須
■ IT関連やプロダクト開発に従事していた方
■ 接客経験のある方

 
   Senior Digital Marketing Specialist(募集停止中、再開予定)

業務内容 ・Manage budgets and paid media campaigns.
・Work with members of the marketing team to coordinate elements of online campaign including design and written content.
・Provide social media strategy and creative concept development for both paid and organic social media.
・Ensure social media posts with negative sentiment are handled to meet consumer expectations, turnaround times and overall performance metrics.
・Manage back-end content management, website search engine optimization, search engine marketing and other web-based functionality.
・Integrate analysis of all online presence, including website, blog, online advertising, online reviews and social media to ensure consistent messaging across various platforms.
・Assist in analyzing marketing data (campaign results, conversion rates, traffic etc.) to help shape future marketing strategies
・Responsible for measuring, analyzing and reporting key web-based metrics including Google analytics, Facebook analytics and other data-gathering software.
・EC management.
勤務地 ガーミンジャパン(みなとみらいオフィス)
募集人数 若干名
経験・スキル ■ 3+ year experience of digital marketing.
■ Familiar with online advertising.
■ English: fluent in spoken and written.
■ Experience with a global consumer brand or consumer electronics would be a plus.

 
   Marine - Asia Technical Advisor Job Description

業務内容 ・As a leading worldwide provider of navigation devices and wearable technology, our focus is on developing, designing and supporting superior products. Our advanced technology promotes performance, safety and ease of use in every market we serve. That makes us an engineering and technology company with a keen focus on recruiting talent in those fields. But the same vertical integration business model that keeps all design and manufacturing processes in-house also gives us the incentive to hire top performers from different backgrounds, including operations, finance and accounting, information technology, sales, marketing and communications.

・We are seeking an Asia Technical Advisor at our Garmin Japan Office focusing on providing product support to Garmin customers and local authorized service center. In this role, you’ll handle all customer service related business to business (B2B) and Customer Call Center to include those received by telephone, e-mail with the highest level of professionalism.
勤務地 ガーミンジャパン(みなとみらいオフィス)

ガーミンジャパン(大阪オフィス)
募集人数 各1名
Responsibility ■ Provide prompt and effective responses to customers regarding product support, warranty, among other matters via phone and e-mail. - Communicate with our end-users and distributors regarding their inquiries (Remote troubleshooting and RMA).
■ Manage and analyze returned for management reporting and corrective action.
■ Manage effective RMA processing for Japan market which include reverse logistic to Taiwan.
■ Interact with the FSE (Field Service Engineer) and Product Support team from headquarter in order to keep sharing product issues and follow up.
■ Process troubleshooting and assist with the billing and shipping of repaired devices
■ Giving customers with a great satisfaction which is the top priority on customer service support
■ Strive to be an expert in all of Garmin Products and Services.
Requirements ■ Experience with Marine service, billing, and logistic is desired but not necessary.
■ Good English communication skills, both written and verbal
■ Strong interpersonal and communication skills
■ Understanding of Marine devices and with Marine experience
■ Strong “can-do” and customer-oriented attitudes - Able to work in Japan

 
   Marine Service Engineer Job Scope & Responsibility

業務内容 Garmin Marine sales in Japan is expected to growth 3 folds in the near future. Due to this growth, we have an immediate need for a Field Service Engineer (FSE) to assist in the coordination of field installations, training and technical support of our marine products.

FSE will provide support for customers, including OEM boat builders, distributors, dealers and end users, with the guideline on system integration and installation, expediting of information and parts requirements, and provide on-site support for product issues. Additionally, this person will provide suggestions and ideas to engineering and management regarding ways to enhance and improve product quality, performance and operability.
勤務地 ガーミンジャパン(みなとみらいオフィス)

ガーミンジャパン(大阪オフィス)
募集人数 各1名
Qualification & Responsibility ■ English communication ability is necessary.
■ A minimum of 3 years work experience performing marine electronic equipment installation/troubleshooting
■ Must be detail-oriented and have the ability to work proactively and effectively with minimal supervision
■ Must demonstrate a superior customer-oriented attitude and high level of interpersonal and verbal and written communication skills to work effectively across functional and organizational lines
■ Must be team-oriented, possess a positive attitude and work well with others
■ Ability to prioritize and multi-task in a flexible, fast paced and challenging environment
■ Driven problem solver with proven success in solving difficult problems
■ Superior organizational and analytical skills with keen attention to detail and quality
■ Help maintain the service database, be knowledgeable in generating trouble-shooting and failure analysis reports.
■ Assisting in customer training, and when required, make technical presentations to both management and customers
■ Responsible for the successful coordination of support activities between the Headquarters and the field to insure the customer's satisfaction with marine products.
■ Must possess a demonstrated proficiency using laptop/computer and software applications, including Microsoft Word & Outlook

 
   パート・アルバイト共通概要

雇用形態 長期アルバイト・パート
社員登用あり(条件あり)
勤務時間 9:30~17:00、休憩1時間
※業務に応じて残業あり
待遇 当社規定により優遇
昇給・賞与 昇給/年1回
賞与/あり(会社全体業績による)
諸手当 交通費全額支給、時間外手当
福利厚生 各種社会保険完備(健康・雇用・労災・厚生年金)
社員割引制度
休日・休暇 ・週休2日、祝日
・夏季休暇、年末年始休暇、有給休暇
勤務地 ガーミンジャパン株式会社
(埼玉県富士見市ふじみ野東1-7-6 東武東上線 ふじみ野駅東口から徒歩4分)
応募・選考について 選考プロセス
【STEP 1】書類選考

【STEP 2】一次面接

【STEP 3】採用通知
応募方法 履歴書、職務経歴書を[email protected]にお送り下さい。書類選考後ご連絡します。
お問い合わせ [email protected](お電話でのご質問は承っておりません)

 
   電話受付

業務内容 電話受付(お客様からの問い合わせに対して社内勉強会、研修あり。業務が慣れるまで研修を行うので未経験の方でもご安心ください。)

※未経験者大歓迎! ※主婦(夫)・フリーター活躍中!
※簡単PC操作できる方大歓迎!